Новини
e-mail Друк PDF

Органи місцевого самоврядування наразі використали лише від 50% до 75% коштів державної субвенції на Нову українську школу

Органи місцевого самоврядування наразі використали лише від 50% до 75% коштів державної субвенції на Нову українську школу

Попри те, що держава ще в квітні направила на місця 1 млрд грн на Нову українську школу, органи місцевого самоврядування наразі використали лише від 50% до 75% коштів цієї субвенції – у громадах, де найгірша ситуація, місяцями не розподіляли отримані від держави кошти, більшість страждає від того, що українські виробники не можуть повністю задовільнити наявний попит і надсилають листи про те, що доставка меблів відбудеться протягом вересня. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час спілкування з освітянами Бродівського району Львівської області сьогодні, 17 серпня 2018 року.

«Перше, що потрібно знати, – попри затримки всі меблі будуть в школах, адже усі ці гроші цільові, їх неможливо використати ні на що інше, окрім меблів, парт, дидактики для початкової школи. Але загалом ця ситуація, з одного боку, показує незрілість депутатів окремих місцевих рад, що місяцями не могли зібратися разом, аби проголосувати за розподіл коштів, чим затримували процес та не давали грошам піти на закупівлі. Окремих місцевих органів, що не можуть оголосити тендери. З іншого боку існує факт того, що українські виробники, а лише в них ми можемо здійснювати закупівлі, просто не здатні зараз перекрити наявну потребу в обладнанні. Хоча, звісно, проблема з виробничими потужностями була б не настільки сильна, якби всі почали працювати над закупівлями вчасно», – повідомила Лілія Гриневич.

Вона додала, що зараз, коли фактично всі органи місцевого самоврядування почали масово проводити тендери, це шкодить й тим місцевостям, де влада всі розподіли зробила вчасно.

«Наразі нам подають зведену інформацію про те, що частка використаних коштів субвенції на НУШ становить від 50% до 75%. Але, чесно кажучи, у низці областей я маю сумніви щодо поданих даних, особливо якщо співставити їх з тим, що подавалося місяць тому. Такі проблеми з поданням інформації існують давно, тому зараз ми робимо систему, яка зв‘яже нас на пряму зі школами, де заклади самі зможуть розповідати про реальні обсяги того, що отримали»,  – зазначила Міністр.

Вона окремо наголосила, що в ситуації, яка склалася, дуже важливо все ж не впадати в конфлікти, а дороблювати роботу, що лишилася.

Також важливо пам‘ятати, що і очільники шкіл, і батьки мають право запитати у своїх органів місцевого самоврядування, скільки коштів з держбюджету область отримала, скільки додала на засадах співфінансування та в які школи було закуплено відповідне обладнання.

Джерело: mon.gov.ua

 
e-mail Друк PDF

Серпнева конференція педагогічних працівників 2018. Система освіти міста Києва

Серпнева конференція педагогічних працівників 2018. Система освіти міста Києва

З метою впровадження Нової української школи, підбиття підсумків роботи за 2017/2018 навчальний рік, визначення стратегічних напрямів розвитку системи освіти міста  Києва у 2018/2019  навчальному році, та з метою відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського, для керівників закладів освіти, педагогічних, науково-педагогічних працівників 22 серпня 2018 року о 13.00 у Колонній залі Київської міської державної адміністрації відбудеться традиційна Серпнева конференція педагогічних, науково-педагогічних працівників міста Києва  за участі Л. Гриневич – Міністра освіти і науки України, Ольги Сухомлинської – доньки видатного українського педагога Василя Сухомлинського.

Детальніше...
 
e-mail Друк PDF

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Оголошується конкурс на заміщення вакантних  посад  директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти

        Увага! 16 серпня 2018 року розпочинається конкурсний відбір на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти міста Києва відповідно до наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 серпня 2018 року №614 "Про організаційне забезпечення проведення конкурсного відбору кандидатур на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти". 

Детальніше...
 
e-mail Друк PDF

 

В закладах професійної (професійно-технічної) освіти м.Києва

реалізується загальнонаціональний правопросвітницький проект «Я маю право»

Запуск онлайн платформи «Я МАЮ ПРАВО!» спростить доступ громадян до інформації щодо захисту їхніх прав

 

З метою підвищення правової свідомості учнів закладів професійної (професійно-технічної освіти) та інформування  щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті реалізовується  загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!»

В рамках проекту проводиться інформування учням та надання практичних рекомендацій щодо захисту прав за найбільш актуальними напрямами.

Поширення знань та освітня місія сприяє залученню учнів до правової активності та правосвідомої поведінки.

Реалізація проекту відбувається шляхом об’єднання зусиль та інфраструктури Уряду, органів Міністерства юстиції, системи надання безоплатної правової допомоги, міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін.

Веб-портал pravo.minjust.gov.ua

 
e-mail Друк PDF

РЕФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ - КРОК ВПЕРЕД

 

23 червня 2018 року відбулась фахова дискусія «Покращення ефективності регіональних мереж професійної (професійно-технічної) освіти: об’єднання зусиль щодо створення центрів професійної досконалості в Україні» за участю експертів Європейського Фонду Освіти, представників Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту, роботодавців, керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Дискусія проводилась з метою окреслення основних завдань, які потребують реалізації на регіональному рівні та рівні закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а також для  пошуку шляхів їх вирішення для успішного переходу до ефективної, привабливої системи професійної (професійно-технічної) освіти, що відповідає тенденціям децентралізації в Україні.

У ході дискусії  були представленні основні концептуальні підходи до організації діяльності Центрів професійної досконалості та можливості їх застосування в Україні. Учасники обговорили питання оптимізації діяльності мережі закладів професійної (професійно-технічної) освіти у місті Києві  та ефективної взаємодії з роботодавцями.

 

 


Аркуш 1 з 233

21 серпня 2018



На даний момент 66 гостей на сайті

Опитування

Якої інформації повинно бути більше?
 
Користувачі : 4
Зміст : 1305
Посилання : 39
Переглянути хіти змісту : 1755905